هتل های مشهد
نوشته شده توسط : مهسا

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا مشهد مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا مشهد دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , امام رضا هشتم

 

 

 

 

 

هتل زیتون مشهد

 

هتل زیتون مشهد

 

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 

 

 

 

هتل تارا مشهد

 

هتل تارا مشهد

 

هتل تارا مشهد در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا مشهد می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا مشهد تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

 

آدرس: خیابان شیرازی , بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد در غرب شهر معنوی مشهد واقع شده است و دارای 228 اتاق است. این هتل از هتل های زیبای سه ستاره مشهد می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود رستوران سنتی و شربت خانه ایرانی در کنار دریاچه است. هتل پارسای مشهد از امکانات متنوعی برخوردار است , مانند: رستوران , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , سالن ورزش , باشگاه بیلیارد , زمین تنیس , آرایشگاه , فضای سبز و...

آدرس: بلوار وکیل آباد , تقاطع شهید صیاد شیرازی

 

 

 

 

 

هتل بزرگ طرقبه مشهد

 

 هتل بزرگ طرقبه مشهد

 

هتل بزرگ طرقبه مشهد دارای 315 اتاق است و در یک منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی واقع شده است. این هتل در دامنه رشته کوه های زیبای بینالود قرار دارد و همین امر باعث جلب توجه گردشگران ایرانی و خارجی شده است. از امکانات هتل بزرگ طرقبه مشهد پارکینگ , میدان ورزشی , فضایی سرسبز و بزرگ و دل نشین , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , باشگاه بیلیارد , فروشگاه و... می باشد.

 

آدرس: 5 کیلو متری طرقبه , جنب پمپ بنزین گلستان

 

 

 

 

هتل پردیس مشهد

 

هتل پردیس مشهد

 

هتل پردیس مشهد در نزدیکی بازار جنت و در نزدیکی پارک باغ ملی قرار دارد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به  رستوران , پارکینگ اختصاصی , گردش برون و درون شهری و... اشاره کرد.

 

این هتل دارای 153 واحد و سه رستوران است. رستوران هتل پردیس مشهد با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی در شش طبقه آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران گرامی می باشد.

 

آدرس: خیابان امام خمینی , نرسیده به بازار جنت

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: